Отже, як правильно
написати звернення? Відповідно до статті 5
Закону України «Про звернення громадян»: -звернення адресують органам державної
влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам,
організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим
особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань; - у зверненні має бути зазначено прізвище,
ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного
питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги; - звернення може бути усним (викладеним
громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим,
надісланим поштою або переданим до відповідного органу, установи особисто чи
через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного
законодавства; - в електронному зверненні має бути
зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано
відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування
електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не
вимагається; - звернення може бути подано окремою
особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне); - письмове звернення повинно бути
підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати; Звернення, оформлене без дотримання цих вимог,
повертається заявникові з відповідним роз’ясненням не пізніше десяти днів від дня
надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону
України «Про звернення громадян». Відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення
громадян» визначено звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню: - письмове звернення без зазначення місця
проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо
встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає; - не розглядаються повторні звернення
одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж
питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду
яких передбачено статтею 17 цього Закону. Рішення про припинення розгляду такого звернення
приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення.